söndag 10 april 2011

Blommor och nya gardiner



Idag är det söndag! Vi hade en jätte härlig gudstjänst i kyrkan. Våra pastorer har varit till Indien och berättade massor om barnen som de träffade i slummen. Nu ska vår kyrka vara med och starta upp skolor för barnen där och rädda många barn från liv i prostitution och misär. Känns bra att få vara med och hjälpa barn som har det svårt!
Just nu är jag är jättetrött, men är såå glad för det är ju fint väder , jag har planterat ut några blommor på balkongen och så har jag hämtat ut mina nya gardiner!!! Jag beställde gardinerna i Januari tror jag och först nu kom de... Det blev jättefint tycker jag själv :-)

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att de åkt tillbaka dit! Finns så mycket folk att hjälpa i denna värld!
    Jättefina gardiner! Mysigt att plantera med, skulle vilja ha en trädgård att plantera i, men än så länge får jag fixa nåt på balkongen:-)
    Kram

    SvaraRadera