onsdag 25 januari 2012

+9 idag!

Idag är det +9, inte grader utan nio dagar övertid! :-)
Här är en bild på mig idag:



Här är en bild för 11 dagar sen då vi skulle på bröllop:



Igår var jag lite nere, kändes som om jag får vara gravid för alltid... Men på kvällen överraskade min älskade man mig med en riktig lyxmiddag då barnen lagt sig.
Jag fick inte komma in i köket, jobbigt för mig som är så nyfiken...
Sen kom han ut med ugnsbakad potatis med räkor och så hade han gjort en supergod röra med hackad avokado, getost, vitlkök och kryddor. Det var såå gott. Han hade oxå köpt alkoholfritt vitt vin, väldigt gott! Jag frågade hur han kom på röran och det hade han kollat upp på nätet :-)
Det var verkligen en uppmuntran! Min man är bäst! Love U!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar