tisdag 11 augusti 2009

Nu jobbar jag igen!

Nu har jag varit på jobb två dagar redan! Men vi har haft två härliga encounterdagar, inte alla som får lön för nåt sånt...
Verkligen underbara arbetskamrater, det är inte alla som har det så bra, jag känner mig lyckligt lottad! :-)
Kommer att få vara ledig en dag i veckan, som jag ville, skönt att hinna göra lite här hemma och så behöver inte Wilmer o Milton gå alla dagar heller.
Milton var så söt då jag kom hem idag. Han satt på cykeln på gården och såg mig på långt håll. Då ropade han glatt " min mamma!" och så vände han sig till de andra killarna på gården och ropade "titta då, min mamma har kommit" och så kom han snabbt fram till mig och gav mig en sån där mysig kram som bara han kan.
Jag saknar dem redan efter två dagar....

2 kommentarer:

  1. Å va mysigt!!!! Lilla Milton, han är så go!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en sån reaktion när man varit borta å längtat efter dem! Du har så goa barn!! Tror Ida å Jocke kommer få en liten Wilmer kopia ;o) hi hi! ( fast jag tror ju på en tjej... ) kramar!!

    SvaraRadera