måndag 3 augusti 2009

Strand igen...

På morgonen var jag och Wilmer iväg till Huddinge sjukhus för att kolla hans öron. Han har opererat in rör i öronen för ca 1½år sen. Nu på 4-års kontrollen på bvc så hörde han inte de lägsta tonerna, så nu blev vi kallade till öronkliniken på Huddinge. Wilmer var så snäll och lugn, så mysigt att bara vara iväg med honom själv. Nu hörde han helt bra, så det kändes ju skönt. Ett av rören hade ramlat ut och det andra var på väg ut, vilket är normalt. Efteråt tog han och jag en glass i cafeterian :)

När vi kom hem åkte vi alla till Trinntorp. Idag var det såå skönt. Vi fick sällskap av mina svärföräldrar och så kom oxå familjen Morell dit igen. Barnen lekte och hoppade från bryggan och jag blev islängd av min kära man... Det var i och för sig mitt eget fel, för jag puttade i Johan då han satt på bryggan, men där det var grunt. Sen kom han upp och slängde upp mig över sin axel och sprang på bryggan. Jag skrek "jag vill inte blöta håret", men det lyssnade han ju lagom mycket på. Han hoppade i längst ut på bryggan med mig på axeln... Ja, men det är ju skönt då man väl är i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar