måndag 24 augusti 2009

Trött...

Idag är jag trött...
Igår kväll ringde svägerskan och sa att hon hade mycket värkar, så jag skulle vara beredd att komma och ta Mile ifall de skulle åka in till BB. Jag sov super dåligt, vaknade och tänkte att snart ringer hon... Kl 03.30 ringer hon säger att det är dags! Jag hoppar i kläderna och åker dit. Hon såg så rolig ut då hon stod lutad mot väggen och pustade, lilla stackaren. Men jag kunde inte somna och somnade runt 5 och skulle upp kl 6! Så lite små seg var jag då. Sen var det bara att göra sig i ordning, väcka Mile, åka med Ludvig till skolan, åka till ögonläkaren, komma hem o göra mat, åka o hämta Ludvig vid 12, leka ute, försöka söva Mile, göra middag och sen åka och lämna Mile hos Ida, som ska passa honom eftersom jag jobbar imorgon. Nu sover de små och jag är trött....
Men vi är såå glada för lilla Leah, barnens första tjejkusin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar