söndag 20 september 2009

Händelserik helg

Haft mycket för oss den här helgen, men det är ju kul :-)
I fredags var jag och Johan i kyrkan på ungdomsmötet, barnen var hemma med mormor och morfar.
Igår hade vi bestämt att Wilmer skulle få göra nåt med bara mig, för han behöver det. Han ville åka till simhallen, så vi gjorde det :) Vi hade jätte mysigt han och jag. Han älskar ju vatten och simmade oxå i stora bassängen, med flythjälp, då fick jag ju motionera oxå! Efteråt käkade vi glass i Tyresö centrum. Han är en sån lugn o mysig kille då man är själv med honom... De andra var med Johan till en rolig park under tiden.
Sen hade vi myskväll hela familjen.
Idag var det familjegudstjänst i kyrkan och barnen satt med hela mötet! :)
Efter det åkte vi till Skansen. Där hade vi picknick och kollade på allt. Barnen hade såå kul där oxå.
Nu är jag trött som en gris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar