söndag 22 november 2009

Mår bättre

Nu börjar jag må bättre :) Har haft konstant huvudvärk i drygt två veckor nu.... Men i torsdags blev jag mycket sämre och fick hög feber, så i fredags åkte jag till läkaren. Jag fick penicillin och mår redan bättre än jag gjort på två veckor :) Nästan ingen huvudvärk alls!!! Tack Gud!

Mina föräldrar har haft besök av mormor o moster från Finland nu i helgen och idag åt vi alla familjepizzor, så jag känner mig uppsvälld fortfarande :D

Har ju inte skrivit om Miltons olycka i veckan. Han ramlade, eller blev knuffad av sin bror, in i vardagsrumsbordet, så en tand gick av och två blev sneda :( Vi var inne till akuttandläkaren och de sa att han bara får äta mosad mat o pureér i tre veckor!!! Stackars liten... Det är synd om honom. Han fick sluta med nappen också, som han haft på natten. Jobbigt då han hade så ont i tänderna de två första nätterna och inte heller fick han sin älskade napp. Men nu är det bättre och idag fick han välja en bil på BR för att han varit så duktig!

1 kommentar:

  1. Men stackars liten! Hoppas allt gått bra. Tandhygienist som man är tänker jag på tänderna. Tur man får två uppsättningar.:-)
    Kram Linda

    SvaraRadera