tisdag 2 mars 2010

Ute igen!




Nu känner vi oss rätt så friska, så nu kan man vara ute igen :) Barnen hade jättekul på gården idag med alla snöhögar, mindre kul för mig som fick plumsa runt i snön och hjälpa dem då de fastnat. På ett ställe satt Ludvig fast ända från midjan och ner. Då jag skulle dra loss honom drogs bandet, som sitter på overallen och går under skon, av, o stöveln blev kvar. Jag var måttligt glad då jag försökte gräva fram den med händerna...

Sen åkte vi till biblioteket, där de hade pysselverkstad nu då det är sportlov. Barnen sydde och hade sig, mysigt.
Nu har jag precis hållit på och tvättat, 6 tvättmaskiner, veckotvätten :)

1 kommentar:

  1. Va härligt me snölek, men ojojoj va mycket snö det är nu alltså! Räcker! Skönt att ni mår bättre!
    Mysigt me bibblan!

    SvaraRadera