lördag 19 juni 2010

Kungliga bröllopet!


Ja, nu har vi följt det kungliga bröllopet nästan hela dagen :) Min familj gillar det väl inte lika mycket som jag, men de har kollat ganska mycket faktiskt.
Emellanåt har barnen varit riktigt imponerade. Ludvig utbrast plötsligt, då alla gästerna anlände till kyrkan, " Åh, vilken vacker prinsessa!", var nån med vacker klänning :) Wilmer och Milton var väldigt imponerade av den vackra båten som de åkte i, med äkta guld på, som de uttryckte det. Ludvig ropade då jag gick iväg en sväng, "mamma, du missade en kyss!"
Sen gillade de oxå bordsdekorationerna. Jag älskar bröllop, hoppas vi blir bjudna på nåt snart!

3 kommentarer:

  1. Visst va det vackert! Jobbade:-( men kikat emellanåt:-)

    SvaraRadera
  2. ha ha! underbara grabbar :o) Ja, visst var det vackert! helt otroligt!!! det vackraste var ju deras blickar och deras kärleksfulla sätt mot varandra! jag var riktigt rörd ;o) ha ha! Nästa kungabröllop får vi sikta på ;o) kram

    SvaraRadera
  3. Ja, de är verkligen så kärleksfulla mot varann <3
    Ja, Sara hoppas vi blir bjudna på nästa kungliga bröllop ;)

    SvaraRadera