måndag 2 augusti 2010

Sista semesterveckan


Nu börjar semestern vara slut, bara en vecka kvar :( Men vi har ju haft en skön semester och jag hoppas att det i alla fall blir en till stranddag.
Nu har jag fått tid att fixa lite här hemma :) Har sålt tre växasängar och småkillarna har fått en våningssäng. Håller på och fixar lite tavlor till dem nu.

Igår kväll när Milton skulle klättra ner från våningssängen, tappade han greppet och ramlade raklång och slog i bakhuvudet i golvet. Han skrek som en galning och hade skräck i ögonen. Jag blev jätte rädd oxå. vi tog is på på en gång och jag satt med ispåsen i säkert tio minuter. Sen lugnade han sig och det var en bula med lite blod i mitten. Om jag inte hade haft kallt på hade det säkert blivit en enorm bula. Sen började han springa runt och var som vanligt, tack Gud!

Nu ska jag fixa käk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar