fredag 3 september 2010

Vilken dag!


Idag var dagen för Linns begravning. Det var en sån fin dag. Det var glädje blandat med tårar och saknad. Hela kyrkan var full, vad kan det ha varit, 700-800 personer kanske.
Alla talade så gott om Linn och vad hon fått betyda för så många. Jag har gråtit så mycket idag så jag har ont i ögonen...
Det var så fint som någon sa , att ibland förstår vi inte varför saker händer men Gud är ändå god! Och det här kommer att leda till något gott!
Hennes man David höll ett så fint tal, beundrar honom verkligen. Han sa att hon var en ängel som han fått låna ett tag <3 När det brast för honom vid kistan, tror jag att alla i hela kyrkan grät.
Vi kommer att få träffa Linn i himlen en dag!

Det var min födelsedag idag oxå. Blev inte som det brukar. Men jag har fått en massa presenter och så har vi ätit sushi hela familjen. så nu är alla tårkanaler rensade av wasabin :)

3 kommentarer:

  1. Åh, grattis på födelsedagen...det visste jag inte!!! Du är en sån fin och underbar person. Stor kram Magda

    SvaraRadera
  2. Ja, var en underbar dag. Så ljus och fin! Visst var det superjobbigt men ändå sån tröst att få höra alla underbara ord. Skulle talat men tiden hanns inte med:-)
    Underbart med sån fullsatt lokal!
    Grattis på din dag!

    SvaraRadera
  3. Tack för gratulationerna!!!
    ja, jag tänkte oxå att jag skulle ha pratat lite med dig, men det var ju lite annat man tänkte på...

    SvaraRadera