lördag 11 december 2010

Nu har Johan kommit hem






Johan har varit bortrest med jobbet i några dagar och nu är han hemma igen, skönt.
Vi har hunnit göra endel här hemma vi me. Vi har varit ute och busat i snön, bakat pepparkakor, spelat spel och idag på förmiddagen var vi på loppis och fyndade!
Barnen hittade böcker och ett par spel, jag hittade lite glas,söt spetskudde, vas, dukar och en liten söt skål som jag ska ha julgodis i. Sätter upp bilder på några av sakerna.
Hemma dekorerade jag några ljus oxå, blev riktigt nöjd :)

Då Johan kom hem hade han med sig Hero factory (lego) till pojkarna och jag fick parfym, DKNY- fresh blossom <3

2 kommentarer:

  1. Sååå snygga ljus Anso!!! Du e ju grym!!
    Pussssss

    SvaraRadera
  2. Köpte lite spets på loppis, sen tog jag lite av sånt jag hade hemma :)

    SvaraRadera