onsdag 22 december 2010

Vabbar fortfarande=mycket pysslande




Nu är det tredje dagen som jag är hemma med småkillarna. Milton hade feber igår och hostade massor, men idag verkar han mycket piggare, skönt!
Nu har vi spelat ett dinosauriespel, som barnen älskar och sen ville de pyssla. Idag bestämde jag att vi tar ett mammapyssel. Jag har länge tänkt att jag skulle måla vårt fd nyckelskåp, men har inte blivit av, men nu gjorde vi det.Det kommer att bli ett skåp för smågrejer. Sen målade vi en bräda, som barnen kom insläpande med för ett par veckor sen. Jag fick direkt en ide´ om vad jag skulle ha bredan till, men har inte tagit tag i det förrän nu då... Det kommer upp bilder på det sen :)

Imorse tog jag ett kort på mina små pyjamaskillar som kollade på barnprogram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar