torsdag 27 januari 2011

En liten magsjuk grabb


Idag hann jag inte jobba alls. Det var min sena dag då jag börjar 9.50 och jag hade varit på utvecklingssamtal på dagis. Då ringer de från skolan att Ludvig hade kräkts i klassen. Jag var ju på väg dit men då fick jag bara ta med mig Ludvig och åka hem. På väg till bilen kräktes han i snön :( Men bilresan gick bra, som tur var!
Undrar hur det går på jobbet??? Vi brukar vara tre på torsdagar och sen vår kära Kristina fått barn har det inte riktigt löst sig alla dagar. Vi har haft lite olika personer som jobbat då. Men idag skulle jag och två vikarier ha jobbat, för Jonathan som jag jobbar med är hemma och är magsjuk. Och nu fick jag sticka... Så vi fick fixa in en tredje vikarie, hm känns lite så där, men vad ska man göra???

Hoppas vi andra klarar oss och att Ludde mår bra snabbt!

2 kommentarer:

  1. Åh stackare!! Hoppas han blir bättre snart!!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, han spydde några gånger på förmiddagen och nu ikväll var han pigg och hungrig, så det var en snabb variant, som tur är :)

    SvaraRadera