lördag 26 mars 2011

Brevik, underbara Brevik!!!







Dagen började som vanligt med simskola och dans. Sen åkte Johan iväg på outreach så jag och pojkarna blev hemma själv. Då kan jag göra precis vad jag vill och då blev det loppis , jippiii!!!! Såg att de skulle ha loppis på Brevik och i Tyresö strand , så vi åkte till båda. Killarna tycker också att det är roligt med loppis , eftersom de alltid får något eftersom det är så billigt. Hittade inte så mycket till mig , bara en plåtburk tror ja g, men killarna fick böcker , pistol , svärd och till Ludvig hittade vi en cykel. Han skulle få en cykel i vår hade vi sagt och nu stod en där i rätt storlek för 100 kr , så välsignat!

Ena loppiset var ju ute på Brevik och när vi åkte dit så kände jag verkligen att jag saknar Brevik. Man kommer ju bara ihåg det som var bra :-) Kommer ihåg fika på altanen, bad vid bryggan och alla mysiga promenader då barnen åt smultron längs vägen. Minns inte de långa jobbiga bilresorna, speciellt på vintern eller ensamheten utan grannar eller det lilla trånga huset... Men det är ju otroligt vackert på Brevik.

Här kommer bild från idag och från Brevikstiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar