torsdag 7 april 2011

Hemma tredje dagen = massa ljus


Vårt ljus

Killarnas fina koja

Kojan som jag hjälpte till med

Ja, nu är det tredje dagen jag vabbar... Milton hade 39 graders feber fortfarande igår kväll, men nu verkar han vara på bättringsvägen. Nu leker de och bygger koja. De har tagit 6 stolar och tre pallar till sitt rum, så en stor koja blir det :-)
Första kortet är deras koja och sen är kojan som jag hjälpte dem att bygga.

Jag fick ett ryck här efter frukosten och började fixa till ett antal ljus i shabby chic stil.
Funderar på att sälja ljusen nästa lördag , då det är loppis här i föreningslokalen. Kan man få 50 kr/ ljus? Jag såg liknande ljus i en inredningsbutik för 149kr...
Hade ett ljus med "God jul" på som vi brännt , men nu satte jag dit ett kort med rosor på istället , så nu är det ett vår ljus istället :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar