fredag 27 maj 2011

Hjälminköp

Wilmer har en sån fast en svart matt hjälm
Miltons hjälm
Ludvigs Hjälm

Idag har jag känt mig lite piggare och friskare trots att det blev sent på skolan igår. Jag kom hem efter elva och kvällen hade varit intensiv men kul.
Vi åt tacobuffé , lekte en massa lekar , hade skattjakt och såg på bildspel och käkade chips och godis. När det blev läggdags åkte jag hem , eftersom jag hostar på nätterna. Jag gillar inte att sova borta sådär heller , så det passade bra :-)

Idag har jag och killarna haft en mysig dag. Vi åkte och handlade , köpte nya hjälmar och käkade på Donken.
Wilmer och Ludvig fick skatehjälmar och Milton en vanlig cykelhjälm. Skatehjälmarna var för stora för honom och han blev super glad för sin hjälm, så alla var nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar