onsdag 29 juni 2011

En jobbdag kvar....

Imorgon är min sista jobbdag innan semestern, jippiiii!!!!
Vi har badat med jobbet idag igen och det blir säkert lite bad imorgon oxå. Skönt avslut innan semestern!
På lördag åker vi till Gotland och det blir såååå kul! Så nu har jag fixat lite innan resan. Gjort lasange för 15 personer, bakat kolakakor och nu ska jag strax börja med korvstroganoffen.
Det var så kul imorse då killarna vaknade. De hade hjälpt mig med kakorna precis innan de la sig, så de hann inte se resultatet. Igår kväll la jag kakorna i burkar som ska med på resan och sen lämnade jag bara tre stycken kakor på plåtarna, som jag tänkte att killarna skulle få smaka på morgonen. I alla fall så hör jag Milton från köket:
"Nej, bananflugorna har ätit upp alla kakor, bara tre kvar!!!" Haha, kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar