söndag 25 september 2011

Länge sen....

Hjälp har inte bloggat på en vecka ser jag! Ja,ja ibland hinner eller orkar man inte...
En magbild:

Igår var vi på Ica Maxi och de hade en massa program för barnen. Här hoppar barnen i hoppborg:


I veckan fick vi oxå beskedet att vi inte väntar en flicka, som de sa på första ul, utan en pojke. Jag blev ganska ledsen först, eftersom jag redan hunnit ställa in mig på att det var en flicka. Då man har tre pojkar, så längtar man efter en flicka oxå, så det är klart att man blir lite besviken. Men nu vet jag att Gud inte gör några misstag, så han har säkert tänkt att jag klarar av ett helt grabbgäng :-) Är glad att jag gick på ett till ul så hinner jag ställa om mig, hade varit jobbigt med överraskningen vid förlossningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar