lördag 15 oktober 2011

Barnmässan

Idag har vi varit på underbara barn mässan. Min mamma betalade inträdet för oss :-) Jag älskar mässor! Barnen hade kul där också. De åkte skridskor, brottades i sumodräkter, fick ansiktsmålning och ballonger och fick provsmaka en massa. Jag fick massor av saker gratis och köpte några saker också.
Min pappa ville hellre stanna här hemma och delta i områdets städdag, så han fick vara representant för vår familj :-)
Ludvig åker skridskor:

Barnen med sina ballonger

Jag och min älskling på mässan

Ansiktsmålning

Här är lite som jag köpte till bebisen :-)

Här är allt som jag fått gratis! Både Johan och jag tog gravidpåse från libero så därför har vi så mycket blöjor :-) Hittade sen en napp, nappflaska och amningsinlägg i en annan kasse som inte är med på bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar