fredag 18 november 2011

Fredag- ledig dag och hunnit med en del :-)



Jag och Milton började dagen med att åka och hälsa på min fina svägerska och hennes lille Vincent. Vi slappade och gjorde god tacogratäng. Sen hämtade vi stora killarna på skolan.
Då vi kom hem började vi baka "Lusselångpanna med äpple och mandelmassa" . Medan degen jäste ( en av gångerna) vilade jag en stund, känner mig så trött nuförtiden. Jag har oxå haft jättemycket foglossning idag, så nu orkar jag bara sitta....

Efter bakandet var det tvättdags, tvätten tar aldrig slut, konstigt nog. Sen har jag hunnit göra köttfärsbiffar till middag. Tyvärr har pojkarna varit lite "galna" och flamsiga nu i eftermiddag, verkar som att de är helt övertrötta, så jag har fått köra ut dem ett par gånger. Men nu blir det strax fredagsmys med film, bullar och chips :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar