onsdag 29 februari 2012

Sportlov!!!

Nu har vi sportlov här för fullt!!!

Mina föräldrar är här på besök den här veckan. Min mamma är lärare och har också sportlov.... Jättebra med hjälp då jag har lille Jaxon och kanske inte skulle orka hitta på så mycket själv med killarna....

Vi har bl.a varit i Kungsträdgården där barnen kunde rida på ponny, åka skidor och skridskor, klättra på klättervägg m.m. Vi hade med korv som vi grillade och så köpte vi lite fika där. En supermysig dag!

Igår vaknade jag med hög feber och dunderhuvudvärk :-( Då åkte mina föräldrar med killarna till badhuset, så jag skulle få lite lugn och ro :-)
Jag har inte haft så här hög feber på flera år, 39,4 grader hade jag på kvällen. Idag har jag varit lite piggare, runt 38 graders feber "bara".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar