lördag 18 februari 2012

Ute på äventyr :-)

Nu har tiden gått fort igen och idag är Jaxon 3 veckor!
Den här vecka har Johan jobbat igen och jag har fått klara mig själv :-) Allt tar lite längre tid än förr. När man ska iväg och lämna Milton på dagis tex, så kanske Jaxon precis bajsat ner sig, så får man byta allt, vilket hände ett par gånger den här veckan. Snart kommer jag väl in i de nya rutinerna. Det var ju några år sen jag hade små blöjbarn... Storebröderna gillar lillebror och hjälper gärna till <3
Idag har vi haft en utedag vid Alby friluftsgård, här i Tyresö. Barnen har åkt pulka och snowracer och så grillade vi korv... Jättemysigt! Jaxon sov så gott i vagnen :-)
Jag och Milton:

Barnen i backen:

Sover gott i vagnen:

Stolt storebror på promenad:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar