måndag 24 september 2012

Jag har världens bästa föräldrar!!!!!

Mina föräldrar bjuder oss på en resa till Turkiet i mitten på oktober!!!! Det känns sååå kul och välbehövligt! I början av året så skrev jag i min drömbok att jag så gärna skulle vilja åka utomlands i höst. Då jag skrev det så tänkte jag att det var lite omöjligt, men det var det jag ville. Det står ju i bibeln att vi ska göra alla våra önskningar kunniga inför Gud :-) Gud är såå god och mina föräldrar är världens snällaste!!!!!!

Jag ser verkligen fram emot lite miljöombyte och speciellt skönt nu under kalla hösten. Killarna är såå taggade! Hoppas bara de får ledigt från skolan nu :-o

I lördags var vi och fixade pass till grabbarna:

Här ska vi vara:

2 kommentarer:

  1. Vilka fina killar ni har och det kommer bli ett äventyr att få resa till varmare land.
    Hotellet ser så trevligt ut och många vattenrutschkanor var det.... härligt!
    Må så gott!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Ja, det kommer att bli väldigt roligt och skönt med soool!

    SvaraRadera