onsdag 10 oktober 2012

Jag älskar att vara mamma

Att vara mamma måste vara det underbaraste som finns. Jag njuter av att få vara hemma med min lilla prins och bara mysa om dagarna. Han är så underbar! Han är ju en Guds gåva till oss, och hans namn betyder "Gud är nådig" :-)

Jag älskar också då alla barnen är hemma och vi gör mysiga saker tillsammans. Jag förstår inte riktigt mammor som efter ett år hemma med sitt barn längtar ut i arbetslivet och håller på att bli tokiga av att vara hemma. Men vi är ju olika....

Det händer mycket i den här åldern. Han kryper, busar, pussas dagarna i ända :-) Då han kryper efter mig och säger "mamma" måste jag ju ta upp honom :-)

Grabbarna älskar sin lillebror och han dem <3

Bus i tvättkorgen:

Fin <3:

Syskonmys:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar