tisdag 20 oktober 2009

Saknar barnen

Idag har jag inte träffat mina små alls, bara en snabbis på morgonen :( Känns tråkigt att jobba och vara upptagen på kvällar också. Den här veckan blir lite speciellt mycket, för imorgon har vi personalkonferens på jobbet, så då träffar jag inte barnen heller och på torsdag är det cellgrupp, vilket är härligt, men jag kommer ju att få abstinens!
Jag är glad över att ha ledig måndag, för igår hann jag mysa med dem i alla fall :)
Mina små tokar har börjat säga "fett me knas" hela tiden då det tycker att nåt e lite tokigt eller häftigt. Finns en kille i Luddes klass som säger d och det kommer från filmen Bolt, men det låter så sött då en liten treåring säger så <3 Mina killar är såå fina, älskar dem så!!!

1 kommentar:

  1. Jag känner verkligen med dig. Vet hur jobbigt det är när man knappt hinner träffa dem vissa hektiska dagar, så ont i hjärtat! Kram

    SvaraRadera