lördag 24 oktober 2009

saknar mannen...

Tyckte att det lät kul att skriva den rubriken, för sist saknade jag ju barnen :)
Johan har haft en heldag med sina jobbarkompisar. de har åkt ferarri, lamborghini, porsche och såna saker... Han åkte halv 9 i morse, så nu får han ta och komma hem tycker jag!!!
Jag har hunnit med en hel del idag med barnen. Vi har varit i skobutik o handlat tre par skor, varit på cykeltur i skogen, lagt pussel, städat lite, badat barnen, bråkat lite och myst :) Fick skriva bråkat lite oxå, för det kan bli så då man är själv en hel dag med dem och de varit uppe lite senare än vanligt, men ändå vaknar sin vanliga tid, sju... så det var en stund här på eftermiddagen då vi var lite hungriga och Wilmer o Milton sprang runt o skrek o vägrade lugna ner sig och slängde bollar, så deras lampa föll ner, då blev jag inte glad, mitt tålamod var slut. Inte kul att bli så arg som jag blev. Då känner man sig som en misslyckad mamma. Men dagen blev ju bättre sen. Vi hade det mysigt o läste bok och sjöng :)
Men, nu vill jag ha hem mannen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar