fredag 25 februari 2011

Fredag och helg! :)



Så skönt med helg igen. Jag är ju alltid ledig på fredagar och det tycker jag är så bra för då hinner jag städa och fixa inför helgen. Jag har dammsugit och nu håller jag på och tvättar också. Killarna har fått städa sitt rum och nu sitter de och tittar på barnprogram på tv. Snart ska vi iväg och storhandla på Maxi, innan det är dags att hämta Ludvig på skolan.
Jag har gjort ett par nya ljus oxå, men blev inte jätte nöjd, tycker att mina tidigare ljus var snyggare. Får bränna upp dem så jag kan göra nya :) Jag kan ju inte ha huset fullt med ljus, eller kan jag!?! :)

1 kommentar:

  1. Jag vet inte, men jag tror jag var gravid med honom, eller försökte bli gravid kanske? Jordan fyller 9 i år, Felix har just fyllt 6 och "lillen" fyller 4 i sommar:)

    SvaraRadera