torsdag 17 februari 2011

Nytt Duschdaperi :)


Nu har jag äntligen ett nytt duschdraperi!!! Vårt gamla var trasigt på flera ställen, så det var verkligen dags för ett nytt. Jag blev jättenöjd och barnen tyckte att det var såå vackert. Ludvig sa "Men tänk om barnen skvätter vatten på det då de badar!" Gulligt, han inkluderar väl sig själv i barnen då :)Jag sa att det var vattentåligt precis som vårt förra, som var plastigare.
Det behövs inte mycket i livet för att jag ska bli glad ;)

Det är skönt att vara frisk oxå, efter en jobbig kräksjuka, som lyckligtvis bara jag fick...

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att hitta dig:) En till blogg att läsa:)
    /Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju alltid kul att följa olika bloggar :) Är du vän med Linda och Jenny eller?

    SvaraRadera
  3. Nä, vi bor ju i samma lilla stad så jag vet vilka det är:)
    Du & jag hade lite kontakt för några år sedan på FL. Du kanske inte kommer ihåg? Milton var ganska liten då om jag inte minns fel...

    SvaraRadera
  4. Ja, nu vet jag vem du är :) Du hette Sandrew där va!?! Kul att du oxå har en blogg! Kram

    SvaraRadera