torsdag 3 mars 2011

Ikea idag



Eftersom det är sportlov den här veckan så tog jag ledigt en extra dag, så jag är hemma både torsdag och fredag, skönt!
Idag åkte vi iväg till Ikea med min mamma. Det är ju alltid kul där och man hittar en massa saker som man behöver. Killarna var inne på smålandet en stund och sen åt vi köttbullstallrik för 16 kr, bra pris! Efter det var killarna ganska vilda, vet inte om nån gett dem speed tabletter eller vad som hände!?! Så efter en stund fick vi bege oss hemåt.
Jag köpte bla. krokar till hallen och en tekanna. Jag har tekoppar i samma serie som kannan, så det passade ju bra.
Köpte lite kryddor också på Ikea, som jag precis har sått. Det var super enkelt, allt i en burk...

Nu är killarna ute och busar i snön, så hoppas jag få in lugna och mysiga killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar