onsdag 16 mars 2011

Hemma med Ludvig


Idag är jag hemma och vabbar. Ludvig hostade massor inatt och på morgonen hade han en sån hård och djup hosta så vi bestämde att han skulle vara hemma. Men nu på dagen har han inte alls hostat så mycket, så imorgon får han gå till skolan igen.
Jag och Ludvig har spelat memory, legospel och wii. Ganska mysigt att få lite egen tid med honom.
Jag har också fått tid att tvätta. Fem fulla tvättmaskiner...
Ikväll ska jag in på skolrådsmöte, jag och Johan är nämligen klassföräldrar. Tänkte att det är lika bra att ställa upp som det nu, för förr eller senare lär man ju få vara det.

Skulle vilja göra om massor här hemma nu. Får väl försöka sälja lite grejer så jag får köpa lite nytt :)
En bild på en liten tavla i sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar