fredag 18 mars 2011


Idag har barnen träffat lite kusiner och jag några härliga mammor i Haninge centrum. Barnen sprang runt och busade lite och så åt vi på "Donken". Jag köpte en klänning och örhängen. Är ju lite lättare att gå i butiker då man inte har med sig barnen...
Efter att vi hämtat Ludvig åkte vi till biltvätten. Barnen älskar verkligen att åka genom den. Då borstarna kommer börjar de skratta jätte mycket :)
Då bilen var ren åkte vi för att besikta den vid ett drop-in här i Tyresö. Vi fick vänta i väntrummet i drygt 1½ timme. Barnen skötte sig förvånansvärt bra, fick till och med beröm av en kvinna, vilket inte händer allt för ofta... De läste biltidningar, drack varm choklad, spelade på min mobil och hade mig att hitta på sagor där de själva var häftiga racerbilar.
Känns som en lyckad dag, förutom att bilen inte gick igenom besiktningen. :(

Nu ska jag fixa lite fredagsmys och så ska vi kolla på Draktränaren, Wilmers favoritfilm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar