måndag 21 mars 2011

Underbar helg och nu en ny vecka





Jag har haft en helt perfekt helg, men för kort ;)
I fredags träffade jag några fina mammor i Haningecentrum, där vi åt och shoppade lite.
På lördag hade vi en skön familjedag och sen på kvällen hade vi svägerskekväll hemma hos Jenny. Killarna var här hemma hos oss och fick ha våra grabbar och Idas.
Vi hade en såå rolig kväll!!! Vi lagade god mat och pratade och myste och vi skrattade massor. Jag är så glad över att ha så fina svägerskor. De är verkligen en välsignelse i mitt liv!
På söndag var vi i kyrkan och det var Sofia Munoz som predikade, helt underbart möte!
Efter gudstjänsten åkte vi hem till Johans föräldrar och åt middag där. Jocke och Ida kom oxå dit.
Sätter upp några bilder från helgen.

Nu är det måndag igen och det kommer att bli en intensiv vecka med många utvecklingssamtal och annat. Men jag hoppas på endel sol och värme oxå som förgyller tillvaron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar