tisdag 19 juli 2011

Fixardag



Idag har vi tvättat kläder, städat och packat för imorgon bitti åker vi till Finland! Det ska bli mysigt att få komma till landet och träffa alla släktingar och förhoppningsvis också få bada på min favoritstrand, Tiskärssand!
Känns jobbigt att behöva gå upp kl 6 imorgon, men det ska väl gå det me :-)

Vi hann med en liten tripp till havet idag också,så skönt mitt i allt packande. Vi åkte bara till Strandbadet som ligger här i Tyresö. Barnen behövde få komma iväg och bada lite, blev lite gnälligt här på eftermiddagen...och vi älskar ju havet! :-)

Nu har vi precis haft besök av fina Zandrah och Tobbe. De ska turas om att bo här och vakta vår katt medan vi är borta <3

(Bilderna är från strandbadet)

1 kommentar:

  1. Hej! Nu är jag inne här och kikar, eftersom du hade lämnat en kommentar till mig på min blogg. För då hittade jag ju hit :) Nu var det ganska längesedan, men jag har haft semester och inte bloggat något, så då har jag inte hunnit svara på några kommentarer. Men du får så jättegärna följa mig på min blogg!
    Jag ser att ni har det skönt, och det ser jättehärligt ut där på berget! Och vilka fina barn du har! Och du har säkert fullt upp om dagarna :)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera