fredag 2 september 2011

Fredag-min lediga dag!


Dagen började med lite mys med Milton. Vi åkte iväg till Haninge och köpte lite presenter till mig själv (med pengar av mamma). Hon ville ge mig en vattenkokare, eftersom vår har gått sönder, och så fick jag en varm tröja att ha i höst och vinter och en stickad kort kjol :-) Sen åt jag och Milton Nachotallrik :-) Efter det åkte vi och hämtade de andra två, som båda slutade runt 12. Vi fick med oss en till kille hem, så nu leker barnen för fullt. De har spelat dataspel, fikat, varit ute och nu leker de med bilar. Under tiden har jag varit i tvättstugan och tvättat, 6 fulla maskiner blev det.
Det jobbigaste på hela dagen var att byta sängkläder och bädda 5 sängar. Ludvig har en jättehög loftsäng och där uppe på stegen kämpade jag med magen i vägen. Wilmer och Miltons säng är också väldigt hög och jobbig att bädda. Jag var helt andfådd efter att jag bäddat, så jag undrar om jag klarar det mot slutet av graviditeten???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar