söndag 4 september 2011

Igår var min födelsedag!!!



Igår fyllde jag år igen :-) Behöver inte gå in på såna detaljer som hur mycket jag fyllde, det är inte så relevant ;-)
Jag blev i alla fall väckt med sång och paket på sängen. Jag fick ett par converse skor, en ny modell, som var jätte snygga! Men tyvärr var de lite små, så Johan ska åka och byta dem idag. De var stlk 39,5 och jag har alltid 40, bigfoot som jag är.... Sen fick jag lite presenter av mamma, som jag inhandlat själv. Den snygga vattenkokaren på bilden, som lyser blått då man sätter på den. Och så fick jag en varm stickad kofta och en kjol. Tidigare fick jag födelsedagspengar av pappas fastrar och då köpte jag en ny höstjacka, där magen får plats :-)
Vi var på församlingsdag i kyrkan på dagen, men tyvärr kände jag mig inte riktigt kry. Jag var snorig och frös.
Efter att vi varit i kyrkan på församlingsdag köpte vi en tårta och åt tårta på eftermiddagen. Sen var jag tvungen att vila för jag var rätt så hängig. Nu är jag hemma och är rejält förkyld. Vet inte hur många näsdukar jag konsumerat :-(
Ska vila lite nu och så hoppas jag på att kunna jobba imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar