tisdag 11 september 2012

Härlig hemmadag!

Idag har jag och mina två yngsta bara varit här hemma och tagit det lugnt. Sååå skönt med en sån dag ibland. Annars åker jag ju alltid och lämnar och hämtar på skolan, men idag har vi fått njuta av dagen. Vi gick ner till sjön och bara myste. Det var ju sommarväder idag. Milton ville bada och jag sa att han fick bada med kalsonger eftersom vi inte hade med badkläder. När han började ta av sig kom jag på, "Nej, du har ju gips". Ingen av oss hade tänkt på det! "Åh, mamma" sa han då....

Jaxon fick doppa fötterna, vilket han älskade, så efter det skulle han bara till bryggkanten hela tiden.....

Igår köpte jag en vagn till Jaxon. Hittade den till ett bra pris på Tyresö köp och sälj sida. Älskar Swift vagnen, men den är framåtvänd. Funkar bra här i skogarna, men gillar inte det i stan. Kommer så mycket folk mot lillen och han är ju ändå bara 7 månader och behöver inte så mycket intryck tycker jag. Så den andra vagnen kan man ju använda då han blir lite större :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar