fredag 14 september 2012

Njut av dagen!

Idag har vi haft en härlig, mysig dag. Vi fick hit Scopy igen och har myst med honom också. Jaxon har nästan sagt ett ord idag :-) När jag sa "halleluja" och räckte upp händerna så sträckte han också upp sina händer i luften, så vi gjorde det några gånger. Sen sa han plötsligt "Lua". Både jag och Milton märkte det. Vi gjorde så igen och då sa han det igen! Vi skrattade åt det, hans första ord!!!! Brukar ju vara mamma eller nåt, men han är ju med mig på böneskolan :-) Hahaha

Tänkte på att man ska njuta av varje dag. Ofta ser man fram emot nåt som ska komma och glömmer att njuta där man är. Man har drömmar och tänker "då blir allt perfekt när det och det händer", men så är det inte. Lev nu! Då jag var yngre hade jag ett kort där det stod "Fyll inte ditt liv med dagar, fyll dina dagar med liv!" Så sant!

Lille glader:

Milton myser i vår säng:

Pappa är hemma! Jaxon blir alltid lika lycklig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar