lördag 22 september 2012

Mina bilder!!!!!

Min käre make skulle uppdatera min mobil igår, (nåt som jag inte bryr mig om). Helt plötsligt får jag höra att något gått fel och alla mina foton försvunnit!!!!!! Gissa om jag var glad!?! Jag tar otroligt mycket bilder med min mobil, eftersom den jämt är med och jag älskar att ta kort. Så nu är nästan alla bilder ända från att Jaxon föddes, borta.... Som tur är har jag ibland tagit kort med kameran, så lite bilder har jag och instagrambilderna har jag kvar, men ändå tråkigt. Jag var lite sur igår, men nu känns det bättre. Måste se på det ur ett vidare perspektiv. Det här är det värsta min man gör mot mig, haha.

En bild på mig och min älskade man, som jag älskar trots att han ska vara så data- och tekniktokig och göra saker som inte hade behövts...hm...

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Modigt av dig att låta din man uppdatera mobilen. Vet hur det kan gå, jag har en kär man som älskar att fixa saker men som inte alltid blir så bra som han trodde de skulle bli....
    Jag tycker du har en så vacker header. Har du tagit den med mobilen?
    Önskar dig en fin fortsättning på dagen och helgen!
    Kram Raina

    SvaraRadera